Saturday, November 6, 2010

Дүүгийн анхны нийтлэл

Дүүгийн охин энэ жил 3-р ангид сурдаг. Мань хүн өвөөгийнхээ компьютер дээр шуухитнан нэг зүйлийг ихэд хичээнгүйлэн бичиж нилээд удаан суув. Бичсэн зүйлээ хэвлэж үзүүллээ.
Тэрээр: 

"Би өглөө босоод нүүр гараа үгаасан би хичээлдээн онц сүрна
миний хичээл 11сарийн10нд амрана би маам дээр байна бас
би бүрлэт идэж байна батхүү ах миний хайжүүд байна
би өвөөгийн көмпиүтардээр сүүж байна
бас 9сариин7 тэмцээн болсон
көмпиүтардээр монголоор бичиж байна
батхүү ах көмпиүтардээр сүүж байна
                          the end"

гэж бичсэн байна.

10 comments:

  1. Дүү ч яахав болох байх, ах гуай та лагс биеэрээ компиатар дээр суугаад яажаам ай?

    ReplyDelete
  2. дүүдээ одоо блогоо өвлүүлсэн нь дээрдээ.

    Братыйшка или Сестрёнка гээд нэр өгчих

    ReplyDelete
  3. көмпиүтардээр гэдгийг ямар хөөрхөн өөртөө итгэлтэйгээр олон дахин ижилхэн бичээвээ тэ

    ReplyDelete
  4. Юки гуай юмыг гуйвуулдгаа татаарай. Ах гомбүүтэр дээр суугаагүй. Ах өгзөгнийхөө өөхөн дээр суусан

    ReplyDelete
  5. Юки said...
    Дүү ч яахав болох байх, ах гуай та лагс биеэрээ компиатар дээр суугаад яажаам ай?

    hahaha

    ReplyDelete
  6. Мундаг л бичсэн байна ш дээ.
    Мартсанаас манай охин, та блогтоо миний тухай бичиж болохгүй гээд байдаг болчихоод байгаа. Зараа минь тийм сануулга авахаасаа өмнө сайн бичээд ав. хэ хэ

    ReplyDelete
  7. Бичлэг хийж амжихгүй үед чинь охин дүү чинь энэ мэт хөөрхөн юм бичээд л биднийгээ баясгаад байж дөнгөх юм байна даа.

    ReplyDelete
  8. 2-3 angiin temdeglel deer udur bur idsen hooloo bichsen bsan shd ineedtei

    ReplyDelete